Dr. Öğr. Üyesi SERAP SARP


Yönetim Bilimleri Fakültesi, İşletme

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: İŞLETME


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama


Yayınlardaki İsimler: Sap Serap

Diğer E-posta: serap.sarp@agu.edu.tr
İş Telefonu: +90 352 224 8800 Dahili: 7200
Web: https://avesis.agu.edu.tr/serap.sap
Ofis: Çelik Bina A204 - Office Hours: Mon 15:00-16:00 / Thu 13:00-14:00
Posta Adresi: Barbaros Mahallesi, Erkilet Blv. Sümer Kampüsü, Çelik Bina B203, 38080 Kocasinan/Kayseri

Metrikler

Yayın

27

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

228

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

315

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

670

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (Sobiad)

22

H-İndeks (Sobiad)

2

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Serap Sarp is currently an Assistant Professor in Marketing and holding the position of Head of the Business Administration Department at the Faculty of Managerial Science, Abdullah Gul University. In her role, she actively teaches undergraduate and postgraduate courses. Her primary research interests lie in the fields of artificial intelligence, digitalization, corporate branding, consumer behavior, and small and medium-sized enterprises. Her work has been   published in prestigious journals such as the Journal of Business Research, Production Planning & Control, and the Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics.

Duyurular & Dokümanlar

Office Hours - Spring 2023/2024
Duyuru
20.10.2022

Attention students!

My office hours are Mondays, Wednesdays and Thursdays from 11:00 - 12:00 in Room B203 (Çelik Bina/Steel Building).

For visits outside these hours, please schedule an appointment by emailing serap.sarp@agu.edu.tr.

Thank you for your cooperation!"


Course Selection Announcement
Duyuru
6.02.2021

Dear students,

We kindly request you to check link for any inquiries concerning course selection and registration.

If you cannot find the necessary information, we recommend you to contact academic advisor via email.

We encourage you to visit our website for additional resources and further details.

Wishing you the best of luck;

Serap

Eğitim Bilgileri

2015 - 2019

2015 - 2019

Doktora

Brunel University, Brunel Business School, Pazarlama, Birleşik Krallık

2012 - 2014

2012 - 2014

Yüksek Lisans

Drexel University, LeBow College of Business, MBA, Amerika Birleşik Devletleri

2003 - 2008

2003 - 2008

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü (İngilizce), Türkiye

Yaptığı Tezler

2019

2019

Doktora

“Understanding the influence of entrepreneur personality on product branding, corporate brand image and SME performance”

Brunel University, Brunel Business School

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2019

2019

Associate Fellowship

Mesleki Eğitim

The Higher Education Academy (HEA)

2017

2017

Project Cycle Management For Development

Eğitim Yönetimi ve Planlama

The CPD Standards Office

2006

2006

Erasmus Student Exchange Program

Diğer

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Araştırma Alanları

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Dr.Öğr.Üyesi

Abdullah Gül Üniversitesi, Yönetim Bilimleri Fakültesi, İşletme

2020 - 2022

2020 - 2022

Öğretim Görevlisi Dr.

Abdullah Gül Üniversitesi, Yönetim Bilimleri Fakültesi, İşletme

2016 - 2019

2016 - 2019

Araştırmacı

Brunel University, Brunel Business School, Business

2009 - 2011

2009 - 2011

Araştırma Görevlisi

Hitit Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü

Abdullah Gül Üniversitesi, Yönetim Bilimleri Fakültesi

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Abdullah Gül Üniversitesi, Rektörlük, Erasmus Komisyon Üyesi

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Abdullah Gül Üniversitesi, Rektörlük, ÖĞRENCİ YURTLARI KOMİSYONU

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Abdullah Gül Üniversitesi, Yönetim Bilimleri Fakültesi, İşletme

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Abdullah Gül Üniversitesi, Rektörlük, Gençlik Değişimi Komisyonu

2023 - 2024

2023 - 2024

Bölüm Başkanı

Abdullah Gül Üniversitesi, Yönetim Bilimleri Fakültesi, İşletme

2023 - 2024

2023 - 2024

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Abdullah Gül Üniversitesi, Rektörlük, SOSYAL KULUÇKA MERKEZİ (CREATIVE HUB ) SEÇİM KOMİSYONU

2020 - 2021

2020 - 2021

Bölüm Başkan Yardımcısı

Abdullah Gül Üniversitesi, Yönetim Bilimleri Fakültesi, İşletme

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

MARKETING MANAGEMENT FOR DATA SCIENCE Sürdürülebilir Kalkınma

MSc Thesis

MSc Special Topics

Social Science Research Methods and Publication Ethics Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

Marketing Management Sürdürülebilir Kalkınma

Business Communication Sürdürülebilir Kalkınma

Consumer Behaviour Sürdürülebilir Kalkınma

Exploring Business Administration Sürdürülebilir Kalkınma

DIGITAL LEARNING PLATFORM ADVANCED TRANSFER ELECTIVE I

DIGITAL LEARNING PLATFORM ADVANCED TRANSFER ELECTIVE II

DIGITAL LEARNING PLATFORM BASIC TRANSFER ELECTIVE I

DIGITAL LEARNING PLATFORM BASIC TRANSFER ELECTIVE II

Kariyer Planlaması Sürdürülebilir Kalkınma

Financial Statement Analysis Sürdürülebilir Kalkınma

Service Marketing Sürdürülebilir Kalkınma

Capstone Project Sürdürülebilir Kalkınma

Summer Internship Sürdürülebilir Kalkınma

Principles of Finance Sürdürülebilir Kalkınma

Responsible Consumption and Production Sürdürülebilir Kalkınma

Consumer Behaviour Sürdürülebilir Kalkınma

Marketing Management Sürdürülebilir Kalkınma

SME Marketing Sürdürülebilir Kalkınma

New Product Development Sürdürülebilir Kalkınma

Tasarladığı Dersler

Lisans

Lisans

Strategic Brand Management

Sarp S.

SME Marketing

Sap S.

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2023

2023

2. ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN ADVERTISEMENTS: A CONCEPTUAL FRAMEWORK BASED ON THE TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL

Sarp S.

Economics Business and Organization Research , cilt.5, sa.2, ss.161-174, 2023 (Hakemli Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

3. KOBİ'lerde Kurumsal Markalama: Kavramlar ve Engeller

Sarp S., Uygur S.

Sosyal Mucit Academic Review , cilt.4, sa.3, ss.320-342, 2023 (Hakemli Dergi) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2022

2022

4. How And When Customer Engagement Underlies The Link Between Family Ownership And Firm Performance: A Conceptual Framework

Bozkurt S., Sarp S., Gligor D.

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.31, sa.2, ss.477-487, 2022 (Hakemli Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

5. The Role of Organisational Culture Traits on Corporate Image in Service Industry

Sarp S.

Sosyal Mucit Academic Review , cilt.2, sa.2, ss.139-152, 2021 (Hakemli Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

6. The effect of the COVID-19 on sharing economy: survival analysis of Airbnb listings

Türk U., Sap S.

Business and Management Studies: An International Journal , cilt.9, sa.1, ss.215-226, 2021 (Hakemli Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

7. Mobile word of mouth (MWOM) in messaging applications: An integrative framework of the impact of MWOM communication

Erkan İ., Elwalda A., Rahman M., Sap S., Doğan S.

International Journal of Applied Business and Management Studies , cilt.2, sa.2, ss.55-67, 2017 (Hakemli Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Enhancing University Brand Image through Distance Learning: Propositions on Student Learning Experience

Sarp S.

3rd CURRENT ISSUES IN BUSINESS AND ECONOMIC STUDIES, CIBES Conference, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mart 2023, ss.1

2022

2022

2. Exploring Paths Between AI-Adoption Level of Service Firms and Customer Satisfaction: The Mediating Effect of Corporate Brand Image

Sarp S.

International Congress on Digital Business, Management & Economics ​, Mersin, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2022, ss.216-217 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

3. Sorumlu Üretim Mesajı İçeren Bir Ürün/Hizmet Reklamının Kurumsal İmaj Ve Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri

Sarp S.

International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Ekim 2022, ss.12-13

2021

2021

4. Communicating Brand Personality on Social Media during the Covid-19 Pandemic

Sap S., Ünlüsoy Ö. F.

Law, Business and Innovation Studies (LBIS) Conference, London, Birleşik Krallık, 9 - 11 Eylül 2021, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

5. Understanding Corporate Branding in SME context: An Exploratory Study

Sap S., Uygur S.

British Academy of Management Conference- BAM2019, Birmingham, Birleşik Krallık, 3 - 05 Eylül 2019, ss.1-18

2018

2018

6. UNDERSTANDING THE INFLUENCE OF ENTREPRENEUR PERSONALITY ON PRODUCT BRANDING, CORPORATE IMAGE AND SME PERFORMANCE

Sap S.

Brunel Business School Doctoral Conference 2018, London, Birleşik Krallık, 16 - 17 Mayıs 2018, ss.1-10

2017

2017

7. Developing Corporate Brand in Small and Medium Sized Enterprise (SMEs CEO BRANDING)

Sap S.

Brunel University London Research Student Conference, London, Birleşik Krallık, 4 - 05 Temmuz 2017

2017

2017

8. Developing Corporate Brand in Small and Medium Sized Enterprise (SMEs)

Sap S.

Brunel Business School Doctoral Conference 2017, London, Birleşik Krallık, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.1-10

2016

2016

9. Developing Corporate Brand Equity Framework for SMEs

Sap S., Alwi S.

21st International Conference on Corporate and Marketing Communication: Integrated Communications and Branding Past, Present, Future, London, Birleşik Krallık, 7 - 08 Nisan 2016, ss.1-10

2016

2016

10. CORPORATE BRANDING IN SME CONTEXT: RELATIONSHIP BETWEEN CORPORATE BRANDING AND CORPORATE BRAND EQUITY OF SMEs

Sap S.

Brunel Business School Doctoral Symposium, London, Birleşik Krallık, 1 - 02 Mart 2016, ss.1-9 Sürdürülebilir Kalkınma

2010

2010

11. Green Innovations in small and medium sized enterprises: Çorum Case

Kılıç S., Sap S.

International Conference On Entrepreneurship, Family Business and Innovation, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, ss.1-3

2009

2009

12. İletişim ve Bilişim Teknolojisinde Genç Tüketicilerin Yeni Ürünleri Benimsemelerini Etkileyen Faktörlere Dair Bir Çalışma

Sap S.

Yönetim ve Ekonomi Bilimleri Konferansı (YEBKO), İzmir, Türkiye, 24 - 25 Eylül 2009, ss.1

Kitaplar

2021

2021

1. Women Entrepreneurship in the Digital Age: Challenges and Opportunities

Sap S., Aydın E.

Digitalization in Organizations, Mehmed Zahid Çögenli, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.61-74, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

2. Corporate Brand and Corporate Heritage Brand in Family Business Context

Özdemir B. M., Sap S.

FAMILY BUSINESSES: Business Models and Strategies, YILMAZ,Osman; KARSU,Süreyya, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.271-292, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

3. A REVIEW OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE STUDIES IN MARKETING

Sap S., Özdemir B. M.

MULTIDISCIPLINARY PERSPECTIVES OF AI: PAST, PRESENT, FUTURE, Suklun,Harika, Editör, ON İKİ LEVHA YAYINCILIK A.Ş., İstanbul, ss.45-76, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

4. How Innovation Affects SMEs' Marketing Strategies?

Sap S., Erkan İ.

Innovation: Principles and Practices, Osman YILMAZ,Pınar ÇÖMEZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.219-233, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2024 - 2025

2024 - 2025

Gender IssuesSürdürülebilir Kalkınma

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Şubat 2025

Şubat 2025

Behaviour & Information Technology

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2024

Ocak 2024

Management Decision

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2023

Kasım 2023

Journal of Strategic Marketing

ESCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2021

Haziran 2021

INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK MARKETING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2021

Nisan 2021

INTERNET RESEARCH

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2020

Aralık 2020

ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS

SCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2020

Aralık 2020

Economics Business and Organization Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2020

Ekim 2020

Sosyal Mucit Academic Review

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2020

Mayıs 2020

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2019

Aralık 2019

International Journal of Internet Marketing and Advertising

Diğer Dergiler

Haziran 2018

Haziran 2018

JOURNAL OF ORGANIZATIONAL CHANGE MANAGEMENT

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ödüller

Ağustos 2019

Ağustos 2019

2019 Emerald Literati Awards: Highly Commended Paper Award

Emerald Group Publishing

Haziran 2019

Haziran 2019

Brunel Business School PGR Conference 2019 - Best Poster Awards

Brunel University London

Mayıs 2019

Mayıs 2019

The Vice-Chancellor’s Travel Prize for Postgraduate Research

Brunel University London



Burslar

2010 - 2019

2010 - 2019

YLSY

Milli Eğitim Bakanlığı

2009 - 2010

2009 - 2010

Turkcell Yüksek Lisans Bursu

Özel Kurum ve Organizasyonlar

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 32

h-indeksi (WOS): 1