Arş.Gör.Dr. SERHAT ÖZER


Yönetim Bilimleri Fakültesi, İşletme

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

Metrikler

Yayın

10

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2016 - 2023

2016 - 2023

Doktora

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2014 - 2016

2014 - 2016

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama, Türkiye

2009 - 2014

2009 - 2014

Lisans

Pamukkale Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye

Yaptığı Tezler

2023

2023

Doktora

Ortak yaratım davranışının tüketici tatmini üzerindeki etkisinde marka deneyiminin aracı rolü Sürdürülebilir Kalkınma

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2016

2016

Yüksek Lisans

Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık: Geleneksel ve ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Abdullah Gül Üniversitesi, Yönetim Bilimleri Fakültesi, İşletme

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2019

2019

Ambalaj Tasarımında Antropomorfik Uygulamaların Rolü Üzerine Deneysel Bir Araştırma

Özer S., Uğurhan Y. Z. C.

PPAD Pazarlama Kongresi 2019 (MMRA Marketing Congress 2019), Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.337-345 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

2022

2022

Dijital çağın meta-tüketicilerini anlamaya yönelik kavramsal bir değerlendirme

Özer S., Çolak A.

Dijitalleşme bağlamında birey, toplum ve iletişim, Yusuf Zafer Can Uğurhan, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.7-29, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici

Oyman M., Özer S.

Pandemi döneminde değişen tüketici davranışları ve yeni normalde trendler, Ergüven M. Sinan,Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.51-72, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici

Oyman M., Özer S.

Pandemi döneminde değişen tüketici davranışlarının anlaşılması üzerine kavramsal bir değerlendirme, Ergüven M. Sinan,Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.1-25, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Pandemi döneminde yeni medya ve yeni medyanın değişen tüketici davranışları üzerindeki olası etkileri

Cihan Aydoğdu C., Özer S.

Dijital dünyada pandemi: Araştırma ve tartışmalar, Ünal Çolak Figen,Yıldırım Ozan, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.203-235, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Hakemlikler

Aralık 2022

Aralık 2022

JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR AN INTERNATIONAL RESEARCH REVIEW

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2022

Mayıs 2022

INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION

SSCI Kapsamındaki Dergi