Eğitim Bilgileri
2016 - 2023
2016 - 2023Doktora
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2014 - 2016
2014 - 2016Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama, Türkiye
2009 - 2014
2009 - 2014Lisans
Pamukkale Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2023
2023Doktora
Ortak yaratım davranışının tüketici tatmini üzerindeki etkisinde marka deneyiminin aracı rolü
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2016
2016Yüksek Lisans
Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık: Geleneksel ve ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Abdullah Gül Üniversitesi, Sürdürülebilirlik Koordinatörlüğü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Abdullah Gül Üniversitesi, Yönetim Bilimleri Fakültesi, İşletme
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Identification of the drivers of and barriers to COVID-19 vaccine intake behavior using a mixed-method design: implications from a developing country
Kordestani A., Oghazi P., Izmir O., Oypan O., Özer S.
JOURNAL OF INNOVATION & KNOWLEDGE , cilt.8, ss.1-11, 2023 (SSCI)
2022
2022Extending the technology acceptance model to explain how perceived augmented reality affects consumers' perceptions
Oyman M., Bal D., Özer S.
COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR , cilt.128, ss.1-12, 2022 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023The impact of perceived social media interactivity on brand trust. The mediating role of perceived social media agility and the moderating role of brand value
Bozkurt S., Gligor D., Ozer S., Sarp S., Srivastava R.
Journal of Marketing Analytics , cilt.1, sa.1, ss.1-14, 2023 (ESCI)
2020
2020The surprise effect of ambient ad on the path leading to purchase: Testing the role of attitude toward the brand
Özer S., Oyman M., Uğurhan Y. Z. C.
JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATIONS , cilt.26, sa.6, ss.615-635, 2020 (Scopus)
2018
2018Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık (ortam reklamcılığı): Basılı dergi reklamı ile ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması
Oyman M., Özer S.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.18, ss.173-192, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2019
2019Ambalaj Tasarımında Antropomorfik Uygulamaların Rolü Üzerine Deneysel Bir Araştırma
Özer S., Uğurhan Y. Z. C.
PPAD Pazarlama Kongresi 2019 (MMRA Marketing Congress 2019), Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.337-345
Kitap & Kitap Bölümleri
2022
2022Dijital çağın meta-tüketicilerini anlamaya yönelik kavramsal bir değerlendirme
Özer S., Çolak A.
Dijitalleşme bağlamında birey, toplum ve iletişim, Yusuf Zafer Can Uğurhan, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.7-29, 2022
2021
2021Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici
Oyman M., Özer S.
Pandemi döneminde değişen tüketici davranışlarının anlaşılması üzerine kavramsal bir değerlendirme, Ergüven M. Sinan,Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.1-25, 2021
2021
2021Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici
Oyman M., Özer S.
Pandemi döneminde değişen tüketici davranışları ve yeni normalde trendler, Ergüven M. Sinan,Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.51-72, 2021
2021
2021Pandemi döneminde yeni medya ve yeni medyanın değişen tüketici davranışları üzerindeki olası etkileri
Cihan Aydoğdu C., Özer S.
Dijital dünyada pandemi: Araştırma ve tartışmalar, Ünal Çolak Figen,Yıldırım Ozan, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.203-235, 2021
Bilimsel Hakemlikler
Mayıs 2024
Mayıs 2024JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR AN INTERNATIONAL RESEARCH REVIEW
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2023
Eylül 2023Digital Business and Optimizing Operating Strategies
Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitapta bölüm
Şubat 2023
Şubat 2023JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR AN INTERNATIONAL RESEARCH REVIEW
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR AN INTERNATIONAL RESEARCH REVIEW
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022