Res. Asst. PhD SERHAT ÖZER


Yönetim Bilimleri Fakültesi, İşletme

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Research Areas: Social Sciences (SOC)


Avesis Research Areas: Social Sciences and Humanities, Management, Marketing

Email: serhat.ozer@agu.edu.tr
Web: https://avesis.agu.edu.tr/serhat.ozer
Office: Sürdürülebilirlik Koordinatörlüğü-BA 127

Metrics

Publication

10

Citation (WoS)

46

H-Index (WoS)

1

Citation (Scopus)

69

H-Index (Scopus)

2

Citiation (TrDizin)

3

H-Index (TrDizin)

1

Open Access

5
UN Sustainable Development Goals

Education Information

2016 - 2023

2016 - 2023

Doctorate

Anadolu University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turkey

2014 - 2016

2014 - 2016

Postgraduate

Anadolu University, Instıtute Of Socıal Scıences, Pazarlama, Turkey

2009 - 2014

2009 - 2014

Undergraduate

Pamukkale University, Faculty Of Economıcs And Admınıstratıve Scıences, İşletme, Turkey

Dissertations

2023

2023

Doctorate

The mediating role of brand experience in the effect of value co-creation behavior on consumer satisfaction Sustainable Development

Anadolu University, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2016

2016

Postgraduate

Ambient advertising as a guerrilla marketing implementation: The comparison of traditional and ambient advertising in terms of effectiveness

Anadolu Üniversitesi, Instıtute Of Socıal Scıences, Department Of Busıness Admınıstratıon

Research Areas

Social Sciences and Humanities

Management

Marketing

Academic Titles / Tasks

2024 - Continues

2024 - Continues

Research Assistant PhD

Abdullah Gul University, Sürdürülebilirlik Koordinatörlüğü

2018 - Continues

2018 - Continues

Research Assistant

Abdullah Gul University, Yönetim Bilimleri Fakültesi, İşletme

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

2019

2019

Ambalaj Tasarımında Antropomorfik Uygulamaların Rolü Üzerine Deneysel Bir Araştırma

Özer S., Uğurhan Y. Z. C.

PPAD Pazarlama Kongresi 2019 (MMRA Marketing Congress 2019), Aydın, Turkey, 1 - 04 May 2019, pp.337-345 Creative Commons License Sustainable Development

Books & Book Chapters

2022

2022

Dijital çağın meta-tüketicilerini anlamaya yönelik kavramsal bir değerlendirme

Özer S., Çolak A.

in: Dijitalleşme bağlamında birey, toplum ve iletişim, Yusuf Zafer Can Uğurhan, Editor, Eğitim Kitabevi, Konya, pp.7-29, 2022 Creative Commons License Sustainable Development

2021

2021

Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici

Oyman M., Özer S.

in: Pandemi döneminde değişen tüketici davranışlarının anlaşılması üzerine kavramsal bir değerlendirme, Ergüven M. Sinan,Yıldız Serdar, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.1-25, 2021 Creative Commons License Sustainable Development

2021

2021

Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici

Oyman M., Özer S.

in: Pandemi döneminde değişen tüketici davranışları ve yeni normalde trendler, Ergüven M. Sinan,Yıldız Serdar, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.51-72, 2021 Creative Commons License Sustainable Development

2021

2021

Pandemi döneminde yeni medya ve yeni medyanın değişen tüketici davranışları üzerindeki olası etkileri

Cihan Aydoğdu C., Özer S.

in: Dijital dünyada pandemi: Araştırma ve tartışmalar, Ünal Çolak Figen,Yıldırım Ozan, Editor, Literatürk Academia, Konya, pp.203-235, 2021 Creative Commons License Sustainable Development

Scientific Refereeing

May 2024

May 2024

JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR AN INTERNATIONAL RESEARCH REVIEW

Journal Indexed in SSCI

September 2023

September 2023

Digital Business and Optimizing Operating Strategies

Chapter Scientific / Professional Book Published by Renowned Publishing Houses

February 2023

February 2023

JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR AN INTERNATIONAL RESEARCH REVIEW

Journal Indexed in SSCI

December 2022

December 2022

JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR AN INTERNATIONAL RESEARCH REVIEW

Journal Indexed in SSCI

May 2022

May 2022

INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION

Journal Indexed in SSCI



Citations

Total Citations (WOS): 1

h-index (WOS): 1