Öğr. Gör. EMRE ARTUT


Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller

Yabancı Diller


WoS Araştırma Alanları: Dil Ve Dilbilim, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Eğitim Programları ve Öğretim, İngilizce Eğitimi

Eğitim Bilgileri

2019 - 2021

2019 - 2021

Yüksek Lisans

Çağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Tezli Yüksek Lisans, Türkiye

2014 - 2019

2014 - 2019

Lisans

Gaziantep Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri Ve Edebiyatları Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2021

2021

Yüksek Lisans

Investigating social-emotional language learning competencies of EFL learners in distance education Sürdürülebilir Kalkınma

Çağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2019

2019

Teaching Knowledge Test (Module 1, 2, 3)

Mesleki Eğitim

Cambridge University

2018

2018

İngilizce Speaking (120 Saat)

Mesleki Kurs

GASMEK

2018

2018

Pedagojik Formasyon Eğitimi

Mesleki Eğitim

Gaziantep Üniversitesi

2017

2017

Etkili İletişim ve Diksiyon Kursu

Kişisel Gelişim

Gaziantep Üniversitesi

Araştırma Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Eğitim Programları ve Öğretim

İngilizce Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Abdullah Gül Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu

2019 - 2021

2019 - 2021

Öğretim Görevlisi

Çağ Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu

Tasarladığı Dersler

Lisans

Lisans

English in Mythology

Artut E.

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

A Mixed-Method Exploration of Social-Emotional Learning and AI in Language Education

Artut E., Dağtaş A.

6th TESOL Türkiye International ELT Conference, Kayseri, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2025, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

Exploring Attitudes Towards AI and Their Impact on Learner Autonomy in Language Learning

Artut E., Gazioğlu M.

Third International Language-For-All Conference, Adana, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2024, ss.52 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

Investigating Social-emotional Language Learning Competencies of EFL Learners in Distance Education

Artut E., Dağtaş A.

15th METU International ELT Convention, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2024, ss.15 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

Relationship between the WTC and Learner Autonomy in an EFL Context

Güneş B., Artut E.

15th METU International ELT Convention, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2024, ss.56 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

The Effects of Computer-Assisted Language Learning (CALL) on Foreign Language Learner’s Motivation

Artut E., Ceylan B.

12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Vienna, Avusturya, 10 - 13 Aralık 2020, ss.51 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitaplar

2024

2024

Investigating EFL Students' Attitudes Towards AI and Learner Autonomy in Language Learning

Artut E., Gazioğlu M.

ENGLISH STUDIES: A MULTIFACETED LENS, Prof. Dr. Yonca ÖZKAN,Dr. Mustafa KARA,Dr. Ayça DİNÇER,Dr. Diser SUCAK,Dr. Berna BALCI HARMANDAR,Dr. Esma DENİZ,Lect. Aykut DEMİRYÜREK, Editör, Black Swan Publishing House, Ankara, ss.94-109, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma