Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

1. A Mixed-Method Exploration of Social-Emotional Learning and AI in Language Education

6th TESOL Türkiye International ELT Conference, Kayseri, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2025, ss.59, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Exploring Attitudes Towards AI and Their Impact on Learner Autonomy in Language Learning

Third International Language-For-All Conference, Adana, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2024, ss.52 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Investigating Social-emotional Language Learning Competencies of EFL Learners in Distance Education

15th METU International ELT Convention, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2024, ss.15 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Relationship between the WTC and Learner Autonomy in an EFL Context

15th METU International ELT Convention, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2024, ss.56 Sürdürülebilir Kalkınma

5. The Effects of Computer-Assisted Language Learning (CALL) on Foreign Language Learner’s Motivation

12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Vienna, Avusturya, 10 - 13 Aralık 2020, ss.51 Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 1

1. Investigating EFL Students' Attitudes Towards AI and Learner Autonomy in Language Learning

ENGLISH STUDIES: A MULTIFACETED LENS, Prof. Dr. Yonca ÖZKAN,Dr. Mustafa KARA,Dr. Ayça DİNÇER,Dr. Diser SUCAK,Dr. Berna BALCI HARMANDAR,Dr. Esma DENİZ,Lect. Aykut DEMİRYÜREK, Editör, Black Swan Publishing House, Ankara, ss.94-109, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

6

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları