Arş. Gör. İBRAHİM YAZICI
Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Abdullah Gül Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Big Data and Energy-A Review
GÜRCAN Ö. F.
,
YAZICI İ.
International Symposium on Industry 4.0 and Applications, Karabük, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017
Third Party Logistics Provider with AHP Application
GÜRCAN Ö. F.
,
YAZICI İ.
,
BEYCA Ö. F.
,
yavuz arslan ç.
,
ELDEMİR F.
International Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.347
Vehicle Technology Selection with Intuitionistic VIKOR Method
YAZICI İ.
Uluslararası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu 2016, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.1227-1232
Factor Analysis in An Airline Company For Determining Customer Satsifaction
GÜRCAN Ö. F.
,
YAZICI İ.
Uluslarası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu 2016, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.600-605
Hastane Deposunda Yalın Uygulaması
YAZICI İ.
,
KORKUT R. G.
Uluslararsı Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu 2016, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.1233-1237
Vehicle Technology Selection with Integrated AHP TOPSIS Method
YAZICI İ.
,
GÜRCAN Ö. F.
Global Joint Conference On Industrial Engineering and Its Application Areas, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Temmuz 2016, ss.413-423
An Application With Fuzzy VIKOR to Supplier Selection
YAZICI İ.
,
AKMAN G.
,
ALKAN A.
Global Conference on Engineering and Technology Management, 23 - 26 Haziran 2014
Kitaplar
Additive Manufacturing Technologies and Applications
BEYCA Ö. F.
,
HANÇERLİOĞULLARI G.
,
YAZICI İ.
Industry 4.0: Managing The Digital Transformation, Ustundag Alp, Cevikcan Emre, Editör, Springer, Cham, ss.217-234, 2018
A Literature Survey on the Usage of Fuzzy MCDM Methods for Digital Marketing
KAHRAMAN C.
,
YAZICI İ.
,
KARAŞAN A.
Fuzzy Optimization and Multi Criteria Decision Making in Digital Marketing, Anil Kumar,Manoj Kumar Dash, Editör, IGI Global, Hershey,Pennsylvania, ss.1-19, 2015
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
9