Eğitim Bilgileri
2014 - 2020
2014 - 2020Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Öğretimi, Türkiye
2009 - 2010
2009 - 2010Yüksek Lisans
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce'nin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Türkiye
2000 - 2005
2000 - 2005Lisans
Boğaziçi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili Ve Edebiyatı, Türkiye
Yaptığı Tezler
2020
2020Doktora
The Effect of a Visionary Motivational Program on Learners' Ideal L2 Self
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi A.B.D.
2010
2010Yüksek Lisans
Students' Perceptions of Motivating Characteristics of Tasks in a Commonly Used EFL Coursebook
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce'nin Yabancı Dil Olarak Öğretimi
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2012
2012Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Cambridge University
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Abdullah Gül Üniversitesi, Yabancı Diller Bölümü
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2021
2021A descriptive study on the literature of the L2 motivational self-system and its practical implications
Özönder Ö., Mirici İ. H.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.13, sa.2, ss.1857-1879, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2016
2016Motivating Characteristics of Course Book Tasks
Özönder Ö.
Sınav College International ELT Convention: Current Practices in ELT: 28-29 Nisan 2016 (Ankara), Ankara, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, ss.10
2016
2016Turkish English Teachers' Professional Teacher Self as One of the Possible Selves
Demirezen M., ÖZÖNDER Ö.
International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language (GlobELT), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2016, cilt.232, ss.451-458
2016
2016Student EFL Teachers' Receptive Vocabulary Size
ÖZÖNDER Ö.
International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language (GlobELT), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2016, cilt.232, ss.444-450
2015
2015Prospective ELT students’ foreign language reading attitudes and motivation
Özönder Ö.
GlobELT: An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, Antalya - Turkey, Antalya, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, cilt.199, ss.722-729
2010
2010