M. Oyman And S. Özer, "Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici," In Pandemi döneminde değişen tüketici davranışlarının anlaşılması üzerine kavramsal bir değerlendirme , Ankara: Detay Yayıncılık, 2021, pp.1-25.
Oyman, M. And Özer, S. Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici. 2021. In Pandemi döneminde değişen tüketici davranışlarının anlaşılması üzerine kavramsal bir değerlendirme , Detay Yayıncılık, Ankara, 1-25.
Oyman, M., & Özer, S., (2021). Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici. Pandemi döneminde değişen tüketici davranışlarının anlaşılması üzerine kavramsal bir değerlendirme (pp.1-25), Ankara: Detay Yayıncılık.
Oyman, Mine, And SERHAT ÖZER. "Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici." In Pandemi döneminde değişen tüketici davranışlarının anlaşılması üzerine kavramsal bir değerlendirme , 1-25. Ankara: Detay Yayıncılık, 2021
Oyman, Mine And Özer, SERHAT. "Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici." Pandemi döneminde değişen tüketici davranışlarının anlaşılması üzerine kavramsal bir değerlendirme , Detay Yayıncılık, 2021, pp.1-25.
Oyman, M. And Özer, S. (2021) "Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici", Pandemi döneminde değişen tüketici davranışlarının anlaşılması üzerine kavramsal bir değerlendirme . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={Mine Oyman And author ={SERHAT ÖZER}, chaptertitle={Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici}, booktitle={ Pandemi döneminde değişen tüketici davranışlarının anlaşılması üzerine kavramsal bir değerlendirme}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2021} }