F. N. DİŞKAYA, "Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks," 3’rd International Symposium on Industrial Design Engineering , 2018
DİŞKAYA, F. N. 2018. Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks. 3’rd International Symposium on Industrial Design Engineering .
DİŞKAYA, F. N., (2018). Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks . 3’rd International Symposium on Industrial Design Engineering
DİŞKAYA, FEYZA. "Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks," 3’rd International Symposium on Industrial Design Engineering, 2018
DİŞKAYA, FEYZA N. . "Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks." 3’rd International Symposium on Industrial Design Engineering , 2018
DİŞKAYA, F. N. (2018) . "Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks." 3’rd International Symposium on Industrial Design Engineering .
@conferencepaper{conferencepaper, author={FEYZA NUR DİŞKAYA}, title={Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks}, congress name={3’rd International Symposium on Industrial Design Engineering}, city={}, country={}, year={2018}}