Atıf Formatları
Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. N. DİŞKAYA, "Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks," 3’rd International Symposium on Industrial Design Engineering , 2018

DİŞKAYA, F. N. 2018. Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks. 3’rd International Symposium on Industrial Design Engineering .

DİŞKAYA, F. N., (2018). Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks . 3’rd International Symposium on Industrial Design Engineering

DİŞKAYA, FEYZA. "Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks," 3’rd International Symposium on Industrial Design Engineering, 2018

DİŞKAYA, FEYZA N. . "Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks." 3’rd International Symposium on Industrial Design Engineering , 2018

DİŞKAYA, F. N. (2018) . "Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks." 3’rd International Symposium on Industrial Design Engineering .

@conferencepaper{conferencepaper, author={FEYZA NUR DİŞKAYA}, title={Marka Kimliği ve Görsel Kimlik Oluşumunda Strateji ve Tasarım İlişkisi Olarak Logo Starbucks}, congress name={3’rd International Symposium on Industrial Design Engineering}, city={}, country={}, year={2018}}