Atıf Formatları
Factor Analysis in An Airline Company For Determining Customer Satsifaction
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. F. GÜRCAN And İ. YAZICI, "Factor Analysis in An Airline Company For Determining Customer Satsifaction," Uluslarası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu 2016 , İstanbul, Turkey, pp.600-605, 2016

GÜRCAN, Ö. F. And YAZICI, İ. 2016. Factor Analysis in An Airline Company For Determining Customer Satsifaction. Uluslarası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu 2016 , (İstanbul, Turkey), 600-605.

GÜRCAN, Ö. F., & YAZICI, İ., (2016). Factor Analysis in An Airline Company For Determining Customer Satsifaction . Uluslarası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu 2016 (pp.600-605). İstanbul, Turkey

GÜRCAN, ÖMER, And İBRAHİM YAZICI. "Factor Analysis in An Airline Company For Determining Customer Satsifaction," Uluslarası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu 2016, İstanbul, Turkey, 2016

GÜRCAN, ÖMER F. And YAZICI, İBRAHİM. "Factor Analysis in An Airline Company For Determining Customer Satsifaction." Uluslarası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu 2016 , İstanbul, Turkey, pp.600-605, 2016

GÜRCAN, Ö. F. And YAZICI, İ. (2016) . "Factor Analysis in An Airline Company For Determining Customer Satsifaction." Uluslarası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu 2016 , İstanbul, Turkey, pp.600-605.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖMER FARUK GÜRCAN And author={İBRAHİM YAZICI}, title={Factor Analysis in An Airline Company For Determining Customer Satsifaction}, congress name={Uluslarası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu 2016}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2016}, pages={600-605} }