Atıf Formatları
Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Satış Gücü Üzerindeki Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. VARİNLİ And M. ÖZ, "Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Satış Gücü Üzerindeki Etkileri," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.45-58, 2008

VARİNLİ, İ. And ÖZ, M. 2008. Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Satış Gücü Üzerindeki Etkileri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.1 , 45-58.

VARİNLİ, İ., & ÖZ, M., (2008). Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Satış Gücü Üzerindeki Etkileri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, 45-58.

VARİNLİ, İNCİ, And MUSTAFA ÖZ. "Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Satış Gücü Üzerindeki Etkileri," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, 45-58, 2008

VARİNLİ, İNCİ And ÖZ, MUSTAFA. "Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Satış Gücü Üzerindeki Etkileri." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.45-58, 2008

VARİNLİ, İ. And ÖZ, M. (2008) . "Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Satış Gücü Üzerindeki Etkileri." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.45-58.

@article{article, author={İNCİ VARİNLİ And author={MUSTAFA ÖZ}, title={Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Satış Gücü Üzerindeki Etkileri}, journal={Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2008, pages={45-58} }