Atıf Formatları
Pazarlamanın varoluşsal krizi ve geleceği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. Güven, "Existential crisis of marketing and its future," Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, pp.175-183, 2021

Güven, F. 2021. Existential crisis of marketing and its future. Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2 , 175-183.

Güven, F., (2021). Existential crisis of marketing and its future. Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, 175-183.

Güven, FARUK. "Existential crisis of marketing and its future," Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, 175-183, 2021

Güven, FARUK. "Existential crisis of marketing and its future." Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, pp.175-183, 2021

Güven, F. (2021) . "Existential crisis of marketing and its future." Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, pp.175-183.

@article{article, author={FARUK GÜVEN}, title={Existential crisis of marketing and its future}, journal={ Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={175-183} }