İ. VURAL And M. ÖZ, "Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet," Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.23, pp.221-240, 2007
VURAL, İ. And ÖZ, M. 2007. Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.23 , 221-240.
VURAL, İ., & ÖZ, M., (2007). Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.23, 221-240.
VURAL, İLHAMİ, And MUSTAFA ÖZ. "Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet," Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.23, 221-240, 2007
VURAL, İLHAMİ And ÖZ, MUSTAFA. "Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet." Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.23, pp.221-240, 2007
VURAL, İ. And ÖZ, M. (2007) . "Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet." Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.23, pp.221-240.
@article{article, author={İLHAMİ VURAL And author={MUSTAFA ÖZ}, title={Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet}, journal={Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2007, pages={221-240} }