Atıf Formatları
Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. VURAL And M. ÖZ, "Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet," Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.23, pp.221-240, 2007

VURAL, İ. And ÖZ, M. 2007. Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.23 , 221-240.

VURAL, İ., & ÖZ, M., (2007). Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.23, 221-240.

VURAL, İLHAMİ, And MUSTAFA ÖZ. "Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet," Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.23, 221-240, 2007

VURAL, İLHAMİ And ÖZ, MUSTAFA. "Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet." Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.23, pp.221-240, 2007

VURAL, İ. And ÖZ, M. (2007) . "Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet." Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.23, pp.221-240.

@article{article, author={İLHAMİ VURAL And author={MUSTAFA ÖZ}, title={Bir Reklam Mecrası Olarak İnternet}, journal={Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2007, pages={221-240} }