M. Oyman And S. Özer, "Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici," In Pandemi döneminde değişen tüketici davranışları ve yeni normalde trendler , Ankara: Detay Yayıncılık, 2021, pp.51-72.
Oyman, M. And Özer, S. Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici. 2021. In Pandemi döneminde değişen tüketici davranışları ve yeni normalde trendler , Detay Yayıncılık, Ankara, 51-72.
Oyman, M., & Özer, S., (2021). Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici. Pandemi döneminde değişen tüketici davranışları ve yeni normalde trendler (pp.51-72), Ankara: Detay Yayıncılık.
Oyman, Mine, And SERHAT ÖZER. "Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici." In Pandemi döneminde değişen tüketici davranışları ve yeni normalde trendler , 51-72. Ankara: Detay Yayıncılık, 2021
Oyman, Mine And Özer, SERHAT. "Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici." Pandemi döneminde değişen tüketici davranışları ve yeni normalde trendler , Detay Yayıncılık, 2021, pp.51-72.
Oyman, M. And Özer, S. (2021) "Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici", Pandemi döneminde değişen tüketici davranışları ve yeni normalde trendler . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={Mine Oyman And author ={SERHAT ÖZER}, chaptertitle={Pandemi döneminde reklam, medya ve tüketici}, booktitle={ Pandemi döneminde değişen tüketici davranışları ve yeni normalde trendler}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2021} }