Atıf Formatları
Covid-19 Pandemisinin Etkisinde İşletmecilik ve Yönetim Anlayışındaki Dönüşümler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. Güven, "Covid-19 Sonrası Dünyada Dijital B2B Pazarlama," In Covid-19 Pandemisinin Etkisinde İşletmecilik ve Yönetim Anlayışındaki Dönüşümler , İstanbul: Akademi titiz yayınları, 2022, pp.233-256.

Güven, F. Covid-19 Sonrası Dünyada Dijital B2B Pazarlama. 2022. In Covid-19 Pandemisinin Etkisinde İşletmecilik ve Yönetim Anlayışındaki Dönüşümler , Akademi titiz yayınları, İstanbul, 233-256.

Güven, F., (2022). Covid-19 Sonrası Dünyada Dijital B2B Pazarlama. Covid-19 Pandemisinin Etkisinde İşletmecilik ve Yönetim Anlayışındaki Dönüşümler (pp.233-256), İstanbul: Akademi titiz yayınları.

Güven, FARUK. "Covid-19 Sonrası Dünyada Dijital B2B Pazarlama." In Covid-19 Pandemisinin Etkisinde İşletmecilik ve Yönetim Anlayışındaki Dönüşümler , 233-256. İstanbul: Akademi titiz yayınları, 2022

Güven, FARUK. "Covid-19 Sonrası Dünyada Dijital B2B Pazarlama." Covid-19 Pandemisinin Etkisinde İşletmecilik ve Yönetim Anlayışındaki Dönüşümler , Akademi titiz yayınları, 2022, pp.233-256.

Güven, F. (2022) "Covid-19 Sonrası Dünyada Dijital B2B Pazarlama", Covid-19 Pandemisinin Etkisinde İşletmecilik ve Yönetim Anlayışındaki Dönüşümler . İstanbul: Akademi titiz yayınları.

@bookchapter{bookchapter, author ={FARUK GÜVEN}, chaptertitle={Covid-19 Sonrası Dünyada Dijital B2B Pazarlama}, booktitle={ Covid-19 Pandemisinin Etkisinde İşletmecilik ve Yönetim Anlayışındaki Dönüşümler}, publisher={Akademi titiz yayınları}, city={İstanbul},year={2022} }