S. Sarp, "Sorumlu Üretim Mesajı İçeren Bir Ürün/Hizmet Reklamının Kurumsal İmaj Ve Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri," International Congress of Management Economy and Policy , İstanbul, Turkey, pp.12-13, 2022
Sarp, S. 2022. Sorumlu Üretim Mesajı İçeren Bir Ürün/Hizmet Reklamının Kurumsal İmaj Ve Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri. International Congress of Management Economy and Policy , (İstanbul, Turkey), 12-13.
Sarp, S., (2022). Sorumlu Üretim Mesajı İçeren Bir Ürün/Hizmet Reklamının Kurumsal İmaj Ve Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri . International Congress of Management Economy and Policy (pp.12-13). İstanbul, Turkey
Sarp, SERAP. "Sorumlu Üretim Mesajı İçeren Bir Ürün/Hizmet Reklamının Kurumsal İmaj Ve Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri," International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Turkey, 2022
Sarp, SERAP. "Sorumlu Üretim Mesajı İçeren Bir Ürün/Hizmet Reklamının Kurumsal İmaj Ve Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri." International Congress of Management Economy and Policy , İstanbul, Turkey, pp.12-13, 2022
Sarp, S. (2022) . "Sorumlu Üretim Mesajı İçeren Bir Ürün/Hizmet Reklamının Kurumsal İmaj Ve Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri." International Congress of Management Economy and Policy , İstanbul, Turkey, pp.12-13.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SERAP SARP}, title={Sorumlu Üretim Mesajı İçeren Bir Ürün/Hizmet Reklamının Kurumsal İmaj Ve Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri}, congress name={International Congress of Management Economy and Policy}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2022}, pages={12-13} }